Vår juuuuuulskinka har rymt!







Kan ni tänka er att det redan är den sjätte december idag? Det är helt helt galet! Vart tar tiden vägen? Om ynka 18 dagar så är det julafton och sen är det bara tråkiga tider som väntar, nej hualigen, hemska tanke! Det värsta är att jag inte hinner göra allt som jag verkligen vill göra, jag hann inte ens åka på Mariebergsskogens julmarknad i helgen som var och jag kommer inte hinna åka på Lisebergs julmarknad, riktigt tråkigt. Det känns som att jag andas jobb just nu och jag gillar det inte. Punkt.

Så, nu har jag avreagerat mig lite och det var väl skönt :) Jag håller på att färga mig i håret nu för på fredag ska jag på Julgalan och äta gott julbord och lyssna på artister och det ska bli väldigt väldigt trevligt, så man måste ju göra sig lite fin, inte sant? :) Det värsta dock, det är att mitt hår ser misslyckat ut redan nu och inte alls vad jag hade tänkt mig... Jaja, det återstår att se när jag sköljt ur det, det kan ju inte annat än att gå åt helvete en dag som denna :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Håller med om att jobbet/skolan tar upp alldeles för stor del av tiden.

Hoppas håret blir bra, det kan ju faktiskt vara svårt att se det riktiga resultatet innan det har torkat :)

2011-12-06 @ 20:39:45
URL: http://www.sagojul.blogspot.com
Postat av: Emma - Emmas julblogg

jag tycker också att sånt tar för mycket tid, man hinner inte längta och förbereda så mycket som man vill.. man skulle behöva vara ledig hela december! Oj så underbart det skulle vara..

Man får leva på helgen :)

2011-12-07 @ 15:22:23
URL: http://emmasjulblogg.tumblr.com/
Postat av: Malin

Har du sett Postens julkortskampanj på webben? Fota levande grisar och tomtar, direktsända från en lada i Småland, och skicka som riktiga julkort hem till alla kompisar. Massa härlig julstämning! Spana in sajten här: julkortifarten.se

2011-12-07 @ 16:05:59
URL: http://www.julkortifarten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0