En award för mig?! TACK!



Jag har fått en award från Emelies Christmas och här kan vi verkligen snacka om att jag blev glad! Hennes nominering var:

För din grymma smak när det gäller inredning och pyssel. Blir inspirerad för varje bild som publiceras! Det går inte en dag utan att jag kollar din underbara blogg.

TACK, du är ju bara för söt! Jag blir så himla glad av alla era kommentarer och jag blir så glad att jag kan inspirera er, det är det som gör att man verkligen vill blogga :) Med denna award så ska man svara på dessa frågor och det tänker jag göra nu :)


1. Varför började du blogga?
För att jag älskar julen och jag ville "bota" min längtan som jag brukar få redan i september. Så jag började blogga och så ville jag självklart inspirera eftersom jag älskar det! Bloggen har också blivit som ett eget arkiv där jag kan gå tillbaka och titta hur allt såg ut året innan och jag får ju ännu mer anledning till att pyssla och inreda! (som om jag inte gjorde det nog mycket innan?) ;)

2. Vilka bloggar följer du?
Jag följer Inredningsfruns blogg, Sjarmerende jul, Emelies Christmas, , Livsglitter och en herrans massa andra, kolla under länkar i högerspalten så hittar du alla julbloggar :)

3. Favoritfärger?
Jag är en svart och vit person! På kläder blir det helst svart eftersom det är klassiskt och snyggt och ger ett elegant intryck men i inredning är jag vit i alla toner samt neutrala färger :)

4. Favortifilm?
Oj herre jösses! Jag är ju en sann romantiker så chic-flicks går ju hem :) P.S I love you, Moulin Rouge, Dirty Dancing, Djävulen bär prada och många fler. Julfilmer - The Holiday och Love actually.

5. Vilka länder drömmer du om att besöka?
Jag vill resa jorden runt. USA, Egypten, Thailand, Frankrike, Grekland, Kina, Italien och så kan jag hålla på att berätta om mina drömmar i evigheeeeeeter! :)

Nu ska jag nominera två stycken andra och då får det nog faktiskt bli julbloggar eftersom jag vet att de läser bloggen :)

1. Julbloggen - För att hon är snabb med alla julnyheter och håller mig uppdaterad och informerad om saker som jag annars skulle få höra om när julen var över ;) Den är mysig och härlig och hennes blogg var anledningen till att jag satte min julblogg i verket då jag blev inspirerad :)

2. Min Sagojul - För att hon ger mig mysstämning varje gång jag besöker hennes blogg och för att hon verkar vara en sån himla fin och go tjej och jag blir glad varje gång jag besöker hennes blogg :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Aw, vad glad jag blir :) Har faktiskt redan svarat på award och skickat den till dig här: http://sagojul.blogspot.com/. Hihi

God jul på dig! :)

2011-12-05 @ 21:45:15
URL: http://www.sagojul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0