Dan före doppardan


Nu är vi verkligen inne på upploppet kan man säga och det pirrar i hela kroppen på mig precis som när man var liten, eller ja, mindre för nog är jag ganska liten fortfarande ändå ^^ Och vet ni! Jag får sluta 14:30, tjoho! Snacka om att jag hoppade högt av glädje när jag såg i schemat att det var okej att gå hem tidigare, tackar tackar säger jag :) Carin, Mikaela och Sandra uppskattade i alla fall den amerikanska fudgen, man kan säga att det blev succé för Carin slopade alla på en gång! :) Härligt tycker jag, att det man gör uppskattas :)

Nu ska jag snart sluta och då åka vidare till mina föräldrar som bor 10 mil bort. Så vi ska baka jag och mamma och ikväll väntar ju Bingolottos uppesitterkväll, som jag lääängtar! Det är ikväll jag hade tänkt mig att vinna en bil eller varför inte en miljon? Så kan jag fira jul i mitt egna hus nästa år ;)

Pssst... Jag har sånna julkänslor i mig nu så ni får en STOOOOR BAMSEKRAM av mig! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma - Emmas julblogg

Ha en riktigt god jul, det här har vi alla längtat efter!! :)

2011-12-23 @ 17:00:59
URL: http://emmasjulblogg.tumblr.com/
Postat av: Marie/Underbara Juletid

Hoppas du får en riktigt GOD JUL! Kram Marie

2011-12-23 @ 21:43:43
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: Erica AKA Tomtens Dotter

Önskar dig och de dina en

Riktigt God Jul!



Kram

Erica

2011-12-24 @ 10:04:21
URL: http://tomtensdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0