Guess what?

Idag har jag pysslat ÄNNU mer!
Ja, det kan tyckas tokigt och på tok för tidigt för att pyssla nu, men om man tänker såhär:

* Allt pyssel som jag har gjort hittils har haft med min julinredning att göra, alltså kuddar och ljuslyktor. Idag gjorde jag ljuspåsar, fler kuddar och en hissgardin - bara inredning, eller hur? :)

Närmare julen kommer jag göra småpyssel, sånt om livar upp julstämningen och inredningen är ju bara basen i det hela och det är därför det bara blivit mest inredningspyssel hittils. Förresten så är det bara typ två månader kvar tills julsakerna ska upp (men om jag känner mig rätt så åker de nog upp tidigare...).

Jaja!
Nu är jag och hälsar på min familj i Hagfors och jag ska vara här ett tag. Därför kan det bli liiiiite dålig uppdatering men jag ska verkligen försöka å gott jag kan!

Bilder på pysslet jag gjorde idag kommer så småningom :)




Kommentarer
Postat av: Hanneles jul-paradis

kul att pyssla

2010-09-30 @ 19:46:14
URL: http://hannelestraditioner.blogspot.com/
Postat av: Stockholmajul

Äsch inte är det för tidigt! Du är verkligen duktig på att sy och fixa du! :)

2010-09-30 @ 20:36:48
URL: http://stockholmsjul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0