Äntligen är vi igång - välkommen julen 2010

Åh! Det finns verkligen ingenting bättre än när sommaren är över (även om jag älskar sommaren) och man får ta fram alla halsdukar och vantar och ännu bättre - när man "får" börja planera allt inför julen :)

Själv är jag en sån som längtar efter julen redan i augusti oftast, då vill jag inget hellre än att sätta på lite julfilmer och gosa ihop mig i soffan med en filt. Det passar sig ju inte så bra då solen skiner och det är varmt, men ändå! Jag kan inte komma över den känslan. Nu är det september och vi närmar oss december och julafton  med stormsteg och det är mycket som ska hinna göras innan dess och det kräver planering!

I år ska det bli ännu bättre med ännu mer tips och recept och inredning, nu när jag faktiskt har fått min lägenhet renoverad så känns det mycket roligare :)

Äntligen är vi igång med julstöket 2010, och ingen är nog lyckligare än jag.
I år gör vi alla julbloggar detta året till det bästa av dem alla, eller vad säger ni? :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0