Mmm... (jul)skinka

Vad var det jag sa!
Idag började de sälja helgskinkorna som kommer pryda många svenskars kylskåp inför helgen när den skräckslagna Halloween träder i kraft och självklart köpte jag också en.

Så ikväll har jag ätit varm julskinka på limpa med varm oboy :)
Åh, ni kan inte förstå hur mycket jag njuter just nu, det var så himla gott! Så förbaskat gott! Som om inte det vore nog så är hela lägenheten fylld med tända ljus som jag självklart tände med tändstickor, jag tycker att det luktar jul när man tänder en tändsticka, tändare är så tråkiga.

Nej, nu ska jag ta mig ett glas julmust och pepparkakor, riktig juldag detta :)









Kommentarer
Postat av: Lisa

Gud.så.GOTT. Tror jag tuppar av! Det är det godaste jag vet... det blir svårt att spara sig till dagen innan julafton när vi alltid har skink-premiär! Varm och saftig ska den vara, haha. Nu vill jag ha jul minsann :O() SV: jaa visst är den supergullig! Tar kort på den på onsdag om jag får hem den då, känns som att den tomten blir poppis :)

2010-10-25 @ 23:44:13
URL: http://lisasjul.blogg.se/
Postat av: Axelina

att äta julskinka är helt underbart! jag blir helt besatt under julen, kan äta hur mycket som helst!



Sv: Det ska bli jättespännande att åka dit, lite nervöst också!

2010-10-26 @ 14:09:59
URL: http://ourchristmas.blogg.se/
Postat av: Åsa

OMG - julskinka!!! Det är ju helt klart orgasmvarning - speciellt den allra första mackan!

2010-10-27 @ 14:57:27
URL: http://nuardetjuligen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0