Knäppa almanacka

Asså min almanacka är ju knäpp! Det står att det är thanksgiving idag och nej jag menar inte tacksägelsedagen för det är nåt helt annat som har med Gud att göra. Fan va weired. Jag tyckte ju att det var lite för tidigt med Thanksgiving redan.

Thanksgiving är den torsdagen den 25 november i år och den inträffar alltid fjärde torsdagen i november.
Typiskt. Då missar jag Thanksgiving för då är jag på Falling Target SM. Attans bananer.

Tack Anna och Linda för informationen.

Meeeen... Jag som verkligen ville fira!

Jaja, det får jag göra i morgon för i morgon har jag och min älskling varit tillsammans i tre underbara år :)

Kommentarer
Postat av: Stockholmsjul

Haha jag tänkte väl att de brukar vara närmare jul! Men jag vågade inte säga något hihi ;)

2010-10-10 @ 13:25:20
URL: http://stockholmsjul.blogg.se/
Postat av: Christmas Time

Haha ja så kan det gå. Men hade det inte varit roligt om det hade varit den 25 november idag? Ännu närmre jul!! :)

2010-10-11 @ 08:15:03
URL: http://christmastime.blogg.se/
Postat av: Anonym

På den tiden när Järnväg var SJ, bussarna gula och det var 2 program på TV, då kunde man lita på nått!

2010-10-11 @ 13:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0