Julmust tack!

Åh! Jag har sånt sug efter julmust, jag döööööööör!!!
Man ser på alla julbloggar hur de köper julmust hit och julmust dit (mest från ullared, men i alla fall!) men här, i Karlstad, har de då ta mig tusan inte fått någon julmust! VAD ÄR DETTA?!

Julmusten ska faktiskt vara här nu, det är ju de 18 oktober!
Nä, nu är jag arg, faktiskt, och ledsen! JAG VILL HA JULMUST, JAG VILL JAG VILL JAG VILL!!!!

Okej jag låter som ett litet barn, men hallå? Någon som förstår mitt dilemma här eller?! Tänkte väl det ^^

Förlåt också för dålig uppdatering men jag har fyllt år och så har det varit mycket nu ett tag :)
Ska försöka bli mer nu i veckan, jag lovar!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott :)

2010-10-18 @ 18:57:41
Postat av: Tomtenissans Julblogg

Grattis i efterskott :)

2010-10-18 @ 18:58:24
URL: http://tomtenissansjul.blogg.se/
Postat av: En Tomtenissa

Mmm julmust <3 Ser fram emot första advent och säsongens första julmust!

2010-10-19 @ 20:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0