Tjolahopp!

Tralalalala! Jag är så lycklig! Idag har det snöat och det ligger kvar, det är alldeles vitt på marken. Efter träningen i morse så sprang jag raka vägen hem (eller ja, jag tog bussen...), satte på julmusik och så gjorde jag det! Jag struntade i alla "etiska regler" om att julsakerna ska plockas fram vid första advent, för jag plockade fram dem idag! HA! Den var ni inte beredda på va? ;)

Nej men till saken hör att jag inte tog fram så jättemycket. Det som åkte upp var stjärnorna i vardagsrummet men inga adventsljusstakar, tomtar eller granar eller så. Sen bytte jag överdrag på soffan och la dit alla julkuddar och filtar :) Men vänta ni, nu kommer det sakta men säkert att åka upp grejer varje dag.

Anledningen till detta är för att jag har sett så mycket fint nere på stan som jag vill ha, men jag hade inte riktigt planerat hur jag skulle ha sakerna i år så om jag tar fram allt så ser man ju vart det fattas och vart man behöver fylla ut :)

Jag vill så gärna visa bilder! Men det är ju inte så roligt när inte allt är färdigt...

Jaja! Det kommer väl :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Du är tokig du Emelie :-)

2010-11-10 @ 09:26:19
URL: http://wrapup.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sv: Nej usch vad tråkigt! Jag hoppas verkligen för din skull att det inte händer igen, du har fått din beskärda del så att säga.

2010-11-10 @ 11:24:06
URL: http://sannaschristmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0