Lyckan är på topp

Åh, jag är så lycklig! Det är ett tjockt täcke av snö ute, solen skiner det starkaste av sina ljus och fyra julklappar från nätet är i min ägo och det var de allra viktigaste! Strular det med de andra så finns det andra lösningar. Jag kommer ju bli skitförbannad OM det kommer strula, men vi får hoppas på det bästa! :) Det är ju faktiskt bara två stycken som ska anlända så det ska nog gå bra :)

En av julklapparna var till och med över förväntan! Jag blev så positivt överraskad när jag öppnade och tittade på den. Nu längtar jag verkligen till julafton för att få se min pojkväns min när han öppnar julklapparna :) Sen så längtar jag till hans födelsedag. Han fyller år den 14 december så inte nog med att man ska hitta julklappar till honom, man måste hitta födesledagspresenter också! Jag som verkligen har jättevårt för att hitta presenter överhuvudtaget till killar.

Men nu är det gjort i alla fall :)
Har tillbringat dagen med att göra mer julmysigt i min lägenhet, dagen till ära så är jag ledig, underbart!

Åh jag är så sugen på lussebullar, man kanske skulle ta och baka det? :D



Bild


Kommentarer
Postat av: Underbara Juletid

Jag är också sugen på att börja julens förberedesler, blir nog till veckan.

2010-11-11 @ 22:10:32
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: Tina´s Jul

Jag vill också börja baka men jag skall försöka hålla mig tills slutet på nästa vecka! :-)

2010-11-12 @ 00:51:40
URL: http://tinasjul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0