Jag tävlar hos Jul i Laloland

Jag är med och tävlar om 15 flaskor julmust hos Jul i Laloland.
Tävlingen pågår till den 17 november och du kan som sagt vinna apotekarnes julmust :)

Gud, det är så många som har den här julmusttävlingen nu! Men det är roligt och ju fler jag är med och tävlar hos, ju större chans har jag att vinna, hihi! Åh titta vad fina julmustflaskorna var förr i tiden :) Det är nästan så att man vill att de går tillbaka till den designen nu, för den som apotekarnes har nu har de haft så länge jag kan minnas.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: Ja, jag tror också att Måns skiva kommer att vara bra :)

2010-11-04 @ 10:45:03
URL: http://sannaschristmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0