IKEA

Igår var min mamma här och hälsade på och då passade vi på att åka till IKEA. Jag möttes av en smärre chock! De rear REDAN ut alla julsakerna! Det är ju galet, det är ju inte ens första december än. Jag köpte i alla fall lite smått och gott, kunde inte låta bli när det var så billigt, hihi!

Sen så passade vi på att smaka på IKEAs julbord och nej nej, det var inte gott. Jag hade sett fram emot revbensspjällen men de var ju dränkta i ingefära! Så mycket ingefära är verkligen för mycket, det var inte alls gott. Samma sak med skinkan, det var ingen traditionell med senap där inte, nej, den smakade bara ingefära, fast det är klart, om man gillar ingefära så kanske julbordet passar alldeles utmärkt för dig :)

Resten var gott i alla fall och tur var väl det :)

Priset för detta julbord är 179:- i orginalpris eller 79:- om du har IKEA FAMILY-kort, och tänk på att du får äta precis hur mycket du vill! :)


Kommentarer
Postat av: Underbara Juletid

Jag har varit jättenyfiken på dera julbord. Fanns det mycket att välja på? Tänker om det är lönt att planera in en Ikeatur innan jul när man har nästan 2 timmars bilresa.

2010-11-30 @ 21:51:30
URL: http://julen.gladers.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0