.

Jag tänker svära för jag är så jävla arg just nu.
Jag hade bestämt mig för den ena klänningen igår och så skulle jag gå in på nätet och beställa den, och så var dne slut! Okej, fine, jag köper den andra som jag också gillade och det skulle jag precis göra nu för att det kändes helrätt. Nu är den också slut! Jag hatar att vara smal och jag hatar att vara size zero för alla kläder tar slut i min jävla storlek! Nä fan, man skulle ha medium för det finns det alltid kvar av, alltid alltid, till och med alltid på rea.

Nä nu är jag fan arg och det är skitlöjligt!
Men fattar ni hur jävla besviken man blir när man väl bestämt sig och så går det inte för att någon annan jävla människa precis suttit och klickat hem den klänningen som det stod skrivet EMELIE på?!

Kommentarer
Postat av: Stockholmsjul

Stackare! Vet hur det känns! jag har också xs och de går åt fort! Att jag dessutom har beslutsångest när det står emellan två fina saker gör ju inte saken bättre haha! :)

2010-11-04 @ 23:07:16
URL: http://stockholmsjul.blogg.se/
Postat av: Tina´s Jul

Förstår dig till fullo!

2010-11-05 @ 00:44:17
URL: http://tinasjul.blogspot.com
Postat av: En Tomtenissa

Typiskt =( men ibland finns ju samma kläder i affären också, om man har tur ;)

2010-11-05 @ 10:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0