Chiuaua Ville

Titta vilken otroligt, underbar, gullig, busig, gosvänlig och jättesöt hund jag hade på besök förra veckan! Åh, han var så otroligt jävla söt så jag blev till och med sugen på att själv skaffa en likadan och då bör jag tillägga att jag varit livrädd för hundar i hela mitt liv, antagligen för att jag blev biten av en schäfer när jag var liten. Alex tjatar om att han vill ha en hund hela tiden och nu är jag villig till att skaffa en, kolla bara! Så otroooooooligt söt! :)

Han är en äkta liten chiuaua :)
Det bästa är att vår kompis som hunden tillhör ska köpa en till så att de ska få massa hundvalpar och då ni! Då står vi högt på listan över att köpa en. Kanske blir en perfekt julklapp nästa år? ;)






Kommentarer
Postat av: Leif

Whippet. Whippet. Whippet!

2010-11-22 @ 22:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0