Årets julvärd, hmm...

Många julbloggare har skrivit om och spekulerat i vem som kommer bli årets julvärd för svt i år. Det finns tydligen en omröstning på aftonbladet tror jag det var och de som låg bäst till var Peter Settman och Fredrik Lindström. Nu är det sånhär att jag älskar Peter Settman. Jag tycker att han är en fantastiskt rolig skådespelare (i hans humorkategori alltså) och Dansbandskampen kommer aldrig att få en så bra programledare som han någonsin igen. Han är rolig och charmig på alla sätt och vis och jag skulle verkligen gilla att ha honom som julvärd. :)

Och nu täker jag erkänna en pinsam sak!
Vem fan är Fredrik Lindström?! Jag känner igen honom på bild men jag vet inte om en enda ska som han har gjort så varför har han blivit nominerad till årets julvärd? Ja, jag kanske är totalseg som missat honom, men om han ska bli julvärd bör jag väl åtminstone känna till vad som gjort honom känd?


Kommentarer
Postat av: Linda

http://sv.wikipedia.org/wiki/Fredrik_Lindstr%C3%B6m



google vettu!

2010-11-06 @ 11:19:26
URL: http://wrapup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0