Äntligen!

Ja, äntligen är jag färdig med julpyntet, hurra! Det tog sin lilla tid så det var verkligen tur att jag började i tid!Herre jisses! Jag är så himla nöjd med årets julpyntning faktiskt, trots att jag inte fick den hyllan jag ville ha i köket, det hade blivit riktigt fint, men nu är det också fint och det luktar glögg här ovanpå allt :)

Nu kan jag bara göra skojiga saker! Som att baka fina praliner och goda kolor och lägga i fina strutar som jag ska göra och så :)

Det enda jag kan känna att jag är missnöjd med är bordet i köket. Jag har för mycket saker och för liten yta! Så det blev lite som det blev på bordet, får nog ta och ändra det känner jag.

Hur har det gått för er att julpynta? :)

Jag vet ju att det är många som börjar vid första advent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0