Fjärde advent

Idag är det den fjärde advent och det pirrar lite i magen på mig av att vi är så nära! Lite vemodigt känns det, men samtidigt mysigt och härligt. Det här är första julen som jag och min pojkvän ska fira jul tillsammans och det ser jag fram emot så mycket att jag inte ens kan beskriva det!

Idag har jag och min pojkvän ätit pepparkakor och druckit glögg, ätit polkagrisskruvar och druckit julmust. Vi har tittat på Pappas flicka, julavsnittet, och Svensson Svensson jul samtidigt som vi har pysslat och slagit in de allra sista julklapparna :) Det har varit en jättemysig dag och hela dagen så har det snöat, underbart!

Nu ska jag göra brända mandlar, testar ett annat recept denna gång som är mer marknadslikt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0