Dan före dopparedan!

Åh herre gud!
Det riktigt pirrar i magen på mig, det är en helt fantatisk känsla! Jag vill så gärna blogga men jag har så mycket att göra! (Vem har inte det dagen före julafton?) Men jag ska försöka blogga senare igen!

Idag har jag i alla fall julbakat massa gott och nu ska jag baka gott julbröd, sen ska jag göra en äppelkrans åt fåglarna, det är så fint att hänga ut :)

Åh! Jag är så lycklig!
Jag känner mig å oerhört tacksam över mina trogna läsare som har följt mig ända sen oktober då min jullängtan var som störst! Ni har verkligen inspirerat mig och varit så otroligt snälla och helt fantastiskt underbara i era kommentarer, tack!

Det känns lite vemodigt att det är över om bara några dagar och att jag inte kommer få julblogga på tio månader! Men det är klart att ni kommer tillbaka om tio månader, inte sant? ;)




Kommentarer
Postat av: Mina Högtider

Åh ja snart har jag inte julbloggar kvar o läsa :( Får leta fram lite andra högtiders bloggar.. men längtar till nästa höst när du och alla andra kommer igång igen med era bloggar.. för julen är helt klart favorit högtiden av året! God jul!

2010-12-23 @ 22:59:25
URL: http://minahogtider.blogspot.com/
Postat av: En Tomtenissa

Det är klart jag kommer tillbaka och läser nästa höst =)

2010-12-27 @ 09:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0