Andra december

Idag ni mina vänner bakas det och står i här i min lägenhet. Herregud vad jag bakar! Hittills har det blivit chokladhattar, chokladtryffel och chokladsnitt :) Nu väntar wienernougat och knäck och senare lussebullar och änglakola och kanske saffransbiscotti, har aldrig gjort det förut så det vore kul att testa :)

Sen måste jag hinna en snabbis till Blomsterlandet!
Och jag måste leta upp två paket för 10-20 kronor. Ja, man har mycket att stå i, men det är roligt! ^^

Ni får se hur mina fantastiska julgodisar blev sen :)





Kommentarer
Postat av: Tess

Vad mysigt med så mycket bakande.

Men hur hinner du med allt?? Tycker det

låter som så himla mycket :)

2010-12-02 @ 22:12:03
URL: http://julhostess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0