Vill ha!

Jag har kikat runt lite på olika sidor och jag tycker faktiskt att RUSTA har riktigt bra grejer i år. Där kan man fynda snygga saker till billiga priser och det gillas!
Har hittat två skönheter här som ska placeras i mitt vardagsrum där huvudgranen står.
Tanken är att basen ska vara som ett snölandskap. Vit soffa, vita bord, vita gardiner, vita tillbehör osv. Till det ska jag matcha med röda detaljer och julgranen ska få gå i guld, silver och kanske lite rött också. Jag är riktigt nöjd med min idé faktiskt! :) det kommer bli så snyggt!

Här är ljusstaken och julgransmattan jag vill ha :)



Julgransmattan, den kommer göra sig så fint i mitt vinterlandskap ^^
79:- på RUSTA

 

Jag riktigt älskar den här ljusstaken!
Den känns lagom. Inte för gammal, inte för modern och den kommer göra susen i mitt fönster!
169:- på RUSTA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0