Syns på måndag

Åker till Göteborg nu i helgen och kommer vara upptagen på heltid så jag kommer inte hinna blogga något, tyvärr. Men misströsta inte! För när jag kommer hem på måndag så har jag varit på Lisebergs julmarknad och jag lovar att jag kommer att ha en massa att berätta för er då! Och visa, såklart!

Bilder är ett måste!

Ni får ha en bra helg, och ni vet väl att det faktiskt är tillåtet att börja julpynta redan nu på söndag, en vecka innan första advent? Jag börjar på måndag! :)

Önska mitt lycka till i Göteborg och på SM i Falling Target!
Fortsätt pynta, skratta, baka, handla julklappar och gotta er i en massa godis så syns vi alla på måndag :)

BARA ETT SNABBTIPS!

WILLYS säljer Aladdin chokladaskar och Paradis chokladaskar för endast 34,90:- denna veckan, så skynda dit och införskaffa många nu inför julen! Vi vet ju alla att de läckra pralinerna försvinner så fort man vänder ryggen till, bra att ha en i reserv alltså ;)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0