Rudolf med röda mulen

Min älskling är allt för söt!
I morse så klev vi upp, gjorde i ordning varm oboy i våra finfina röda koppar och limpa med julskinka sen satte vi på filmen "Nu är det jul igen". Alex är inte en sån som är så mycket för julen, vilket jag tycker är väldigt synd faktiskt, men han fick i alla fall lite julkänslor när vi hade tittat på filmen för när jag kom in i köket förut så satt han och ritade lite. Kan ni gissa vad han ritade?

Ett litet tomteland med en massa nissar som håller på att göra i ordning Rudolf inför julaftonskvällen och en massa nissar som jobbar med att få upp leksakerna. Teckningen är väldigt detaljrik så titta noga efter smådetaljer :)
Än är den inte klar, han ska rita till en liten tomtevarkstad också :)




Ger er lite julmusik också, bara för er skull faktiskt :)


Kommentarer
Postat av: wasana

Shit alltså, jag har inte alls direkt längtat efter julen, men din blogg Emelie, shit va man får julkänsla!:D



Nu har jag iaf fixat ditt namn på listan om du inte redan märkt de;)



Kram Sandra

2009-11-01 @ 21:20:09
URL: http://wasaney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0