Nej, se det snöar!

Ni får ursäkta för den dåliga uppdateringen.
Jag är hemma hos mina föräldrar tills på söndag och deras dator krånglar. Det går inte att lägga upp klipp på bloggen vlket gör det hela tråkigt. Jag som vill tipsa om en massa ju!

Jag kan i alla fall berätta att det faktiskt snöar ute!
Första snön här i Värmland kom igår och det har snöat hela natten så nu är det alldeles vitt ute. Det är små flingor som virvlar omkring i luften, det är faktiskt lite mysigt tycker jag, men bara lite ;) För jag är inget big fan av snö faktiskt. Den ska komma lagom till första advent och stanna tills efter nyår, sen kan den lika gärna få försvinna.

Fast det är klart, det är ju hur mysigt som helst att göra snögubbar och snölyktor!
Så det får gärna bli lite mer snö så att jag kan gå ut och göra det med min lillebror och lillasyster.
Man får faktiskt leka, trots att man är vuxen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0