IKEA has what it takes!

Kikade runt lite på IKEA och hittade en massa roligt julpynt som jag ska köpa hem i år!
Jag säger som alla andra julbloggare som ska fira jul i sitt egna krypin för första gången, gud så svårt det är att planera och köpa på sig en massa grejer! Men det blir nog bra så småningom.
Det är ju riktigt roligt att få bestämma allting själv för första gången. Min sambo lägger sig inte i så mycket så jag får bestämma alldeles alldeles själv, vilken tur jag har! :)

Det enda riktigt stora problemet jag har just nu är julgardiner. Jag ska ha vita i vardagsrummet, men jag vet inte om jag vill ha helröda eller vit/röd-rutiga i köket, vad tycker ni?



Det här presentpappret har jag faktiskt redan köpt, traditionellt och fint! :)
Gillar inte när det blir för mycket mönster i ett papper.


Dessa pepparkaksformar har jag faktiskt också redan köpt. Lite roliga former tycker jag, roligt att mixa nya former med de gamla traditionella hjärtana och stjärnorna.


Älskar dessa ljusena!
De ska absolut få pryda mina stakar och fat i jul!



Julgranskulor, bra!
Dessa är jättefina faktiskt och billiga!
60 kulor för 149:-, passar mig perfekt då jag ska ha silver, guld och rött i granen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0