Årets julvärd

Årets julvärd är nu bestämd och det blir Rapports nyhetsankare Lisbeth Åkerman som önskar tv-tittarna en god jul och tänder det vita ljuset strax före klockan 15 på julafton. Läs intevjun med henne här.

Vad tycker ni om att de betyder julvärdar varje år?

Personligen så tycker jag att det är lite tråkigt faktiskt. Jo jag vet att de byter varje år för att de anser att ingen kan ersätta Arne Weise, men vet ni vad? Jag tycker faktiskt att det är lite överskattat. Weise var underbar! Det var han faktiskt, men vad är det som säger att ingen skulle kunna göra ett minst lika bra jobb som honom? Jag tycker inte att det skapar någon julstämning genom att byta julvärd varje år, det blir så tråkigt. Fast det är klart, vem vill offra sin julafton med att sitta i en studio?

Om vi fick så tror jag att vi alla skulle vilja ha tillbaka Arne Weise faktiskt, men det är ju inte alltid man får som man vill så vi får väl nöja oss med det vi får och se allt från det positiva!
Jag tror i alla fall att Lisbeth Åkerman kommer att bli en bra julvärd, hon har det snälla och juliga utseendet ^^



(Bilden och länken är från svt.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0