Pepparkakshus

Idag har jag gjort ett pepparkakshus och ni ska veta vad arg jag var!
Allt gick åt skogen! Taket gick sönder, först. Som om inte det vore nog så gick ju väggen i tre delar och kristyren kladdade överallt, aldrig mera pepparkakshus! I fortsättningen håller jag mig till mitt pepparkakståg!
Hade tänkt att baka en massa idag också, som trippelnöt och snickers, men jag tappade lusten totalt när allt gick åt skogen i köket så jag åkte ner på stan till affärerna som tröst :)

Jag sa ju att det blev gräsligt, usch!
Aldrig aldrig aldrig mer pepparkakshus!


Kommentarer
Postat av: Sara

hej hej! Vad heter låten som du har som rubrik?

Har letat mig tokig efter den texten och låten. "när kommer tomten, snart kommer tomten" osv...



2009-12-03 @ 19:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0