Nobeldagen

Idag är det ju den 10:e december vilket innebär att det är Nobeldagen idag där världens skarpaste hjärnor belönas (citerat från Ronny & Julia) hihi! ^^
Ärligt talat så är jag inte så insatt i det där med Nobeldagen och inte tänker jag sitta och titta på deras middag heller, nej jag har väl viktigare saker för mig än att sitta och titta på dem när de äter!

Jag funderar på om jag skulle ta och baka den där chokladkolan som jag nämnde igår, och kanske borde jag göra mer knäck då den förra blev uppäten, eller slukad igår av min kära familj och Joel! Jajemen! Den försvann på två röda sekunder ungefär så nu är det tomt. Chokaldhattarna som jag hade bakat är snart slut de också, kul.
Missförstå mig inte! Det är väl roligt att de tycker att det är gott, men det innebär ju att jag måste baka mer och mer och mer hela tiden... Men det är roligt så det gör inget! Det är bara det att det tar sån tid ibland...

Sen apropå ingenting så måste jag börja leta efter ett jobb och det gnaver mig ända upp i nacken, vart börjar man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0