Sådär ja! Advent nu kan du komma!

 
 
 
 
 
Jo men se där ja, det löste sig med den lilla identitetskrisen och nu är jag på banan igen, med julgranen uppe och allt! :D Jag hade ju svårt att kombinera min annars vanliga, grafiska stil med den julkänslan jag vill ha, men jag tycker att jag hittade en bra balans faktiskt. Jag var ju sugen på färg också men jag struntade i den, det finns några få färgklickar men inget "all in" på den fronten om man säger så.
 
Allt löste sig faktiskt så fort jag hade satt upp granen, det var som att allt föll på plats så fort jag hade fått upp den. Det blir liksom lättare att jobba sig utifrån den. Jag är ju inte en person som smäller upp tomtar i varje hörn när det är jul, det är liksom inte jag, någon enstaka kan väl få finnas, men sen får det vara nog, så den enda riktiga julikonen som jag har kvar är ju granen, så det är lika bra att den får komma upp tidigt så jag kan njuta av den hela december :)
 
Samma tema som i fjol i princip, silver och guld men med lite roligare detaljer kanske. Jag har smugit in massa kottar på diver ställen i hela granen, dels för att jag ville ha mer naturkänsla i rummet men även för att fylla ut granen mer, jag vill ha en tjock och pampig gran. Dock så är den inte färdiigpyntad än, jag är nämligen på jakt efter gröna kulor! Ja du hörde rätt, gröna, min lilla färgklick. Något som för övrigt inte är det lättaste att få tag i. Antingen så hittar man några enstaka gröna kulor i en förpackning tillsammans med tio andra färger, typiskt disney-stuk, eller så är det fel gröna nyans, eller så är de helt enkelt för dyra.
 
Nåväl, hittar dem nog snart, under tiden får ni se den halvfärdiga granen :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefines jul

Så fint du har det!

Svar: Tack snälla! :)
Kontakt: [email protected]

2014-11-27 @ 15:37:17
URL: http://www.nattstad.se/josefinesjul
Postat av: Erica AKA Tomtens Dotter

Snygg gran :-)
Du... Kolla in www.christmastimeuk.com

De har ett enormt utbud av kulor i alla möjliga och omöjliga färger :-)

Kram

Kram

Svar: Åh tack för tipset!! :)
Kontakt: [email protected]

2014-12-10 @ 00:44:12
URL: http://tomtensdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0