Jag har faktiskt inte bara suttit och latat mig

 
 
 
Nä det är ju så att det varit brist på inlägg här och julinspirationen med för den delen, men jag har faktiskt inte bara suttit och latat mig, nej här har det planerats dop för fulla muggar och siktet har varit inställt på färgen rosa! Mina tankar har gått i rosa och likaså mina drömmar, rosa, rosa, rosa! I helgen som var så var det äntligen dags och nu känner jag att mitt fokus på julen kan börja :)
 
Det är ju i och för sig inget juligt med detta men jag tänkte att det är lite inspiration för er och vi är ju en herrans massa bloggare som fått/ska få bebisar inom en snar framtid så då kan det vara skönt med lite inspo för dom också, hoppas ni har överseende ;)
 
Pompoms snickrar man ju lätt ihop själv, jag köpte silkespapper på ikea, fyra färger i en förpackning för en tjugo, helt överkomligt, tar dessutom minimalt med tid att göra! Det bjöds på ett dessertbord med tårta, cupcakes i två smaker, chokladbollar, bullar, rosa dammsugare, kolagrottor, rosa lemonad, diverse godissorter i rosa så som tomteskum, geisha-choklad och ahlgrens bilar :)
 
Alla gästerna fick dessutom en liten gottepåse att ta med sig hem, Nellys Snacks, blev otroligt nöjd med dem, klisterlappen är ju bara fööööör söt! Pricken över i verkligen, och gästerna uppskattade dem, härligt! :)
 
Tårtan ser lite gulaktig ut på bilden men det är färgen guld det ska vara, temat var rosa och guld med lite sagoinslag, och den är fylld med en härlig chokladtårta med chokladkola-frosting och daim, så.jäkla.gott.
 
Nåväl, chefen kallar, det vill säga lillen på fem månader! Försöker titta in igen snart! :)
 
Puss!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

Gud va fina bilder undrar vem som tagit dem haha;) Kul att du verkar gilla dem ialf <3

2014-11-20 @ 18:51:56
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Jul i fjällen

Vad fint ni gjort! Klart att du inte kunde tänka på julen innan det här var överstökat! Det kommer nog nu när allt lugnat ner sig efter dopet :)

2014-11-21 @ 07:24:41
URL: http://julifjallen.blogspot.se
Postat av: Johanna (Johannas julblogg)

Så mycket fint!

2014-11-22 @ 19:32:17
URL: http://johannasjulblogg.blogspot.com
Postat av: Josephine

Åh va glad jag blev när jag kom på att din blogg e uppe å rullar igen! Hade massa att ta igen :) Jag ääälskar jul å allt som hör till å här får jag massvis med underbar inspiration tack!! Din blogg e verkligen fantastiskt julmysig å fin!
Ps, grattis till lillstumpan å god jul!

Svar: Men åh!! Tack fina du! God jul önskar jag dig! Hoppas du får en fantastisk julhelg :) kram!
Kontakt: [email protected]

2014-11-24 @ 11:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0