Pepparkakshus

 
 
Hej alla glada och fina!
Idag fyller min andra hälft år och det firas såklart med dunder och brak, idag ska vi åka till Örebro tänkte vi, brukar alltid vara ute på Mariebergs köpcentrum när jag är där så jag har faktiskt aldrig varit inne i centrum, förutom vid tågstationen, så det ska bli roligt att se nåt annat än Karlstads gator :)
 
Vi ska gå på julmarknad och julhandla de sista julklapparna, mysigt :) 
 
Och det här med att få barn... Alltså förlåt kära älskling men jag har haft så mycket att tänka på att jag totalt glömt bort att baka en tårta! Ni som känner mig förstår verkligen katastrofen med detta då jag ÄLSKAR att baka tårtor, men jag glömde helt enkelt bort det... Glömde nästan att han fyllde år också... Hm... Bra att man kan skylla på en person som bara sprider glädje i ens liv då, det känns nog inte lika hårt då ;)
 
Han får Nöja sig med pepparkakshuset här ovan istället! Slängde ihop det häromdagen, är faktiskt ganska nöjd. Jag är inte direkt någon hejare på varken pepparkakor än mindre pepparkakshus så ja, jag är nog nöjd. Det föreställer mitt framtida drömhus, typ. Delar av det i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: victorias jul

Fint hus, visst är det kul att göra pepparkakashus är inte heller särskilt duktig men kul är det i alla fall

Svar: Jättekul faktiskt! :) önskar bara jag var lite bättre, får öva helt enkelt, om tio år kanske jag är en hejare på de! ;)
Kontakt: [email protected]

2014-12-14 @ 15:14:41
URL: http://victoriajul.blogg.se
Postat av: Jessica

Superfint! och det låter som ni hade en mysig dag...trots tårtbristen ;)

Svar: Haha ja men vi hade det supermysigt, jag kompenserade med en god middag och bakelse istället för den där tårtan ;)
Kontakt: [email protected]

2014-12-14 @ 20:45:44
URL: http://julilaloland.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0