Den stora röda

 
 
Hej alla fina!
Tänk, nu är det bara en ynka vecka kvar till julafton och frågar du mig så är ju det heeeeeelt sjukt! Alltså, vart tog tiden vägen?! Har jag legat i koma senaste veckorna eller? Stuckit mig på en spinnrock som Törnrosa och sovit i hundra år? Inte vad jag vet men det känns så, ungefär som att jag slumrade till en stund i början av november och nästa gång jag öppnade ögonen så var vi här, en vecka före julafton. Nej jag fattar inte, ska det vara såhär nu framöver? Ju äldre man blir, ju snabbare går det?
 
Vi får passa på att njuta 100 % av den korta tid som är kvar helt enkelt :)
 
Och apropå ingenting så köpte jag denna fina julduk på Hemtex idag. Tidigare jular så har det vita dominerat hemma hos oss med silver, guld och natur som komplement. I år finns knappt en vit fläck (förutom väggarna). Mustiga färger som rött, skogsgrönt och guld är fokusfärger, de klassiska julfärgerna helt enkelt, haha jag som sagt i flera år att jag AAAAAALDRIG kommer blanda rött och grönt tillsammans, tji fick jag, I Love it. Det är så mysigt här hemma nu! Helt underbart! Och ja, min röda duk är jag totalt förälskad i hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0