Kärlek

 
Åh vad jag älskar GreenGate, jag har sagt det förut och jag säger det igen, älskar älskar ÄLSKAR! Ren äkta kärlek :) Ska nog faktiskt ta och införskaffa mig dessa underbara muggar, de kommer göra sig fina med mina prickiga muggar som ni såg från balkongen :) Burkarna är jag också smått kär i, tekopparna från den serien May fair red ska jag i alla fall köpa, det har jag bestämt sen flera månader tillbaka! :) Usch sambon kommer väl bli galen snart, jag har köpt hur många GreenGate-muggar som helst det senaste året, men de är ju såååå fina! Som dessa lattemuggar kan man ju både använda som mugg OCH skål till nötterna och mandeln till glöggpartyt, inte sant? En investering i mina ögon, helt klart! ^^
 
Hur är det, har jag några läsare som gillar GreenGate? :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Erica AKA Tomtens Dotter

Japp. OCH brist på plats i köksskåpen. OCH en ny hobby. Så jag har undvikit att investera än så länge... Men skulle vilja ha blåa grejer - det skulle bli så fint ihop med min Vinranka...

2012-09-16 @ 22:47:35
URL: http://tomtensdotter.se
Postat av: Jessica

Jag gör´t också!!!
Men när jag kommer in i en affär med Greengate saker bara går jag runt och kollar, kollar, lyfter, kollar och sen går jag oftast därifrån tomhänt för att jag fick sådan beslutsångest...hahahaha. Och som Erica nämnde: Platsbristen i skåpen - vårt kök är extremt litet!

2012-09-17 @ 06:46:23
URL: http://julilaloland.blogspot.com
Postat av: HANNA - Deck the halls

Åh, ser ju superfint ut! Synd att den stilen inte passar in hos mig, annars hade jag lätt köpt på mig ett lager, haha.

2012-09-17 @ 18:38:27
URL: http://deckthehalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0