Nu har vi jul här i vårt hus

 
 
 
 
Nu har julen börjat få flytta in hos mig! :) Det är ju så att allt som jag tidigare visat, alla arrangemang och sådär, dom har jag bara stylat till för bildens skull och sedan har jag städat bort det och återgått till min vanliga inredning, men nu har den alltså fått flytta in på riktigt! :) Stjärnorna har fått hoppa upp i vardagsrums-fönstrena och i år är det lite nytt.
 
Tidigare år har jag alltid haft hängande stjärnor och bara vita gardiner, i år är det stjärnor på fot som gäller och det har satts upp röd- och vitrandiga hissgardiner, på ett sätt blev det fint, men på ett annat så känner jag njaa... jag vet liksom inte om jag gillar det. Jag får inte den där "WOW"-faktorn som jag brukar få när jag har gjort någonting.
 
Jag får nog helt enkelt sova på saken och se om jag kan ändra någonting i morgon kväll :)
Hur det blev i fönstret får ni se i morgon. Sambon var i alla fall förtjust, han jublade av lycka när han kom hem från repet förut, haha :)
 
Pssst... Jätteroligt att ni redan är så många som vill vara med i tävlingen, och vilka fina rim! Ni är så duktiga! ♥

Kommentarer
Postat av: Lillie

Ska bli kul att se hur du pyntat. Jag hade behövt lite inspiration! :)

2012-11-19 @ 21:34:10
URL: http://merjul.blogg.se
Postat av: Lina

Alltså jag kan inte mer än att bli helt tagen av dina arrangemang. Du har verkligen känsla för det där :)

Svar: Åh tack så jättemycket lina! Blir otroligt glad! ^^
Emelie Larsson

2012-11-20 @ 06:00:29
URL: http://www.sagojul.blogspot.com
Postat av: Maria

Oj vad fint du verkar ha det.. Roligt att se hur andra pyntar och inredar...

Mysigt!!!

Svar: Tack så jättemycket maria! :)
Emelie Larsson

2012-11-20 @ 11:56:08
URL: http://mariasjulblogg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0