En kandidat till årets adventsljusstake

 
 
 
 
 
 
 
Lite nytt som har fått flytta in hos mig :) Var inne på Noll54 i fredags och var precis på väg att lämna affären när jag fick syn på den här skapelsen, denna underbara ljusstake! Hjärtat smällte en aning. Först tyckte jag bara att den var underbar, men efter lite fundering kring den så skulle den kunna vara en möjlig kandidat till årets adventsljusstake.
 
Man kan ju antingen ha den såhär som på bilderna eller fylla den med grön mossa och julröda äpplen, mumma! Kan ni föreställa er hur fint det skulle vara? :) Det roliga är att den här ljusstaken är från samma serie som fatet jag visade för några veckor sen, ni vet det som jag pyntat med kottar och den fina ljusslingan med hjärtan :) Det gjorde det extra roligt, att det går igen lite liksom. Älskar även mina nya julkulor, har påbörjat min samiling av glaskulor i silver-patina, är fullkomligt förälskad i detaljerna som finns på just dessa.
 
Åh i morgon vankas det jobb... inte alls sugen på det faktiskt, nu har jag kommit in i den perioden där jag bara vill vara hemma och bara inreda, pynta, pyssla, baka och bara ha det allmänt mysigt, det blir lätt så ;)

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Men åååh den var verkligen jättefin! Jag älskar lite gammalt och "shabby", jättesnyggt!!

2012-11-11 @ 23:08:05
URL: http://sotjul.blogspot.se/
Postat av: Em

Otroligt vacker!

2012-11-12 @ 06:10:54
URL: http://eeebee.se/underbarajul
Postat av: Elin

Jättefin!
Ta och kika in på min blogg, finns något för dig att läsa där :)

2012-11-12 @ 11:47:49
URL: http://elinsjulmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0