Light a candle

Som många kanske kommer ihåg så fick jag en dille på betong och zink förra julen och den hänger kvar än vill jag lova. Satt och skulle beställa lite saker från mitt absoluta favoritmärke Greengate när jag snubblade över den här otroligt vackra och söta skapelsen. Så himla cool och framför allt praktisk! Jag har för mig att det var nån julbloggare förra året som bloggade om nåt liknande (eller kanske rent utav samma?) men jag minns tyvärr inte vem det var... :( Anyway, den här kommer från mitt andra favoritmärke IB Laursen och kan beställas hos Syster Lycklig för endast 89 riksdaler, ja men är det inte underbart så säg! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Riktigt fin!! :)

2012-09-01 @ 15:07:43
URL: http://emmasjulblogg.tumblr.com
Postat av: Johanna

Men å vad fin! En sån vill jag också verkligen ha! :)

Svar: Ja visst är den underbar! :)
Emelie Larsson

2012-09-01 @ 15:48:47
URL: http://johannaskriversagor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0