Julfynd

Ja tänk att man kan hitta ett julfynd såhär i början av september! Häromdagen var jag inne på Åhlens och då tog jag mig en sväng förbi filmavdelningen och vad hittade jag inte, jo filmen En julsaga med Jim Carrey. Jag har ju aldrig sett denna film för det har helt enkelt inte blivit av, så nu när den bara kostade 49 kr så kände jag att jag kunde kosta på mig detta :)

Filmen var faktiskt helt okej. Den var ju inte superjulig men det är ju inte själva historien heller, men filmen var väldigt gripande! Så jag kan varmt rekomendera denna för er som inte har sett den, kanske inte om ni längtar efter massa julkänslor (visserligen så får man lite julvibbar...) men bara för att se en bra film :)




Kommentarer
Postat av: Svensk Jul

Julfynd är ju aldrig fel :)

2011-09-19 @ 12:33:46
URL: http://svenskjul.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0