Julfynd, jo man tackar


Idag har jag varit nere på stan en snabbis. Letade efter present till min fina pojkvän men det var svårt, och tråkigt med för den delen. När jag passerade Village så såg jag att de reade ut butiken pga ägarbyte så jag tänkte att jag skulle ta mig en titt för att om möjligt hitta någonting. De hade plockat fram jättemycket julsaker! Dom var säkerligen förra årets men vad gör det? Absolut ingenting. Denna vackra pepparkakstrio fick följa med mig hem och jag älskar dom redan och tänk vad bra att få köpa tre stycken för bara 59 kr när de annars kostade 39 kr/st, det kallar jag fynd på hög nivå! :)

Gud nu har jag hittat så mycket julsaker så det skulle ju inte vara helt fel om tiden gick lite snabbare så man kunde få julpynta och inreda någon gång! :)


Kommentarer
Postat av: TinaGustafsson.com

Wow, vad fin papperstrion var, vill också ha! :-)

2011-10-09 @ 12:59:23
URL: http://www.tinagustafsson.com
Postat av: Tomtens Dotter

Oj det var jättesöta :-)

2011-10-09 @ 18:42:26
URL: http://tomtensdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0