IKEA Jul



När jag och min mamma var och shoppade i torsdags så besökte vi Herr Kamprads varuhus och vad hittade jag inte på sov och bädd-avdelningen? Jo små julstrumpor och jultofflor, sött! :) Förhoppningarna steg betydligt när vi trodde att vi skulle hitta övriga julsortimentet i slutet av varuhuset, dessvärre blev det inte så och vi vandrade ut ur varuhuset lite besvikna... Men ingenting att hänga läpp över! För vecka 42, närmare bestämt den 17 oktober så ska hela varuhuset stå redo med hela julsortimentet, yey!

Och vet ni vad det bästa är?
Den 17 oktober är min födelsedag! :D Kan man få en bättre födelsedagspresent eller? ;)

För övrigt så förstår jag inte den där julstrumpan jag håller i. Tyget är superfint och precis i min smak men själva strumpan, hm... Kanske skulle man ha satsat på en mer traditionell modell och faktiskt få det att se ut som en julstrumpa?! Jaja, man kan inte få allt, det slinker nog med en sån i alla fall, kanske... Eller kanske inte, nej usch - beslutsångest!


Kommentarer
Postat av: Lisas Vinterland

ååh, vill också hitta julsaker i affärerna nu :) jag måste nog besöka dollarstore, dom har tydligen mycket uppe. Vilken stooor julstrumpa! Den passar bra på en jättetomte :) Sött tyg, håller med!

2011-10-08 @ 14:34:17
URL: http://lisasvinterland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0