Burkar hit och burkar dit



Jag är en sucker för burkar, (jag har huuuuuur många som helst och det får jag höra jämt och ständigt!). Om du inte vet vad du ska ska ge mig om du funderar på att köpa en present nån gång, ge mig en vacker burk i glas eller plåt eller en kökshandduk och lyckan är gjord! När vi närmar oss julen och har bakat massa så vill man ju förvara alla godsaker fint och jag vill helst att det ska synas vad det är :)

Jag gjorde lite brända mandlar häromdagen, en bra kandidat på godisbordet och dessutom pappas favoriter :)
Och jag tycker att detta är en fin gå-bort-gåva också eller så kan de stå fint i någon hylla eller på ett sidbord och bara se underbart goda ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0