Hej Tomtegubbar slår i glasen och låt oss lustiga vara!













Här kommer lite bilder från vår julmiddag som vi hade för ca två veckor sedan, gud så trevligt det var! :) Älskar när man kan samlas allihopa :) Värre var det dagen efter när jag upptäckte att min sambo och älskade pojkvän hade spillt vinglögg på min älskade duk och RÖDVIN på duken också! Och inte fasen sa han något heller! och inte nog med det, tapeten fick sig en dusch med glöggen också men den hade han i alla fall mod att säga till om, kanske för att han var i nyktert tillstånd då. Ja, dessa män alltså, de lyckas då med det mesta och kanske inte alltid det bästa men visst tusan är de allt bra att ha ibland i alla fall? ^^

Psssst... Någon som vet hur tusan man kan få bort rödvin, går det???!!!! Jag är desperat efter hjälp!


Kommentarer
Postat av: Erica AKA Tomtens Dotter

Det finns en lila flaska som heter "Vinfläcksborttagaren", brukar kunna köpas på hälsokostbutiker och liknande.

Den är superbra!

2011-12-14 @ 19:37:45
URL: http://tomtensdotter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Prova annars med diskmedel, det brukar ta bort det mesta! :)

2011-12-15 @ 08:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0