Fikonmarmelad - sagt och gjort!




Nu på kvällskvisten så blev det fikonmarmelad, precis som jag berättade igår. Dock har jag inte vågat smaka... jag gillar inte fikon, eller marmelad överhuvudtaget, men det är kul att baka och greja i köket tycker jag :) Hur som helst så är det ju mysgubbens recept så det kan ju inte bli annat än rätt och gott tycker jag :) Det är som sagt mormor som ska få den som en liten present på julafton, hoppas verkligen hon kommer gilla den, om inte annat så kan man väl alltid hoppas att hon i alla fall gillar utsmyckningen av burken ;)

Vad har ni gjort såhär på dan före dan före dopparedan? :)

Kommentarer
Postat av: Amandas jul

Roligt med egen marmelad :) Jag har varit nere i byn bland alla stressade människor och riktigt njutit av att jag är helt klar med julklappar och handling, haha :)

2011-12-22 @ 23:25:56
URL: http://amandasjul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0