Amerikansk fudge


Igår kväll blev det inte bara marmelad nej det blev även Amerikansk fudge och oh my goooooood!!!! Det var så himelskt gott så jag trodde jag skulle ramla av stolen! Jag har aldrig gjort det innan men det här gick direkt in på listan över toppgodis alltså :)

Idag är jag uppe med tuppen fast jag börjar halv tio, jag har kollat på julkalendern och det är såååå spännande! Hur ska det sluta?! Det är ju bara ett avsnitt kvar och det bådar inte gott, jag förstår inte hur de ska reda ut allt på 15 minuter men på nåt sätt så brukar de alltid lyckas med det, så vi får väl se hur det blir :)

Nu väntar det jobb, helt otroligt, jobba dagen före julafton, det borde vara förbjudet! Det finns väl ingenting som är så viktigt som inte kan vänta till den 27:e? Eller jo... att rädda en människas liv möjligen eller förlösa en kvinna som ska föda barn men det finns då ta mig tusan ingenting som är så viktigt att ringa om till Telia som inte kan vänta till efter jul. Jaja, personliga åsikter väger inte tungt i någon bransch. Jag hoppas i alla fall på att få gå hem tidigare och har jag tur så får jag i alla fall gå hem vid 14:00, så hoppas hoppas! Håll tummarna för mig, okej? ;)

Psssst....
Den amerikanska fudgen har jag lagt i cellofan och gjort en liten tomtesäck av, dessa ska tre fina vänner på jobbet få som en liten gotte-klapp. Hoppas det uppskattas :)

Kommentarer
Postat av: Falksonchristmas

Samma här sitter och väntar på hemgång!



Vill passa på att tacka dig för en riktigt inspirerande höst, dina blogginlägg och bilder får en verkligen att komma i stämmning inför den stundande julen!



Önskar dig en riktigt God Jul & Gott Nytt År!

2011-12-23 @ 10:06:53
URL: http://falksonchristmas.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0