Jotex jul - jag suktar

Kollade runt lite på jotex och gud så mycket fint det fanns där!
Jag har ju helt snöat in mig på shabby chic stilen, jag verkligen älskar den lantliga stilen och den passar så bra till julen då jag föredrar lantligt och mysigt framför det alltför moderna.

Här nedan är bara några få av sakerna jag kommer beställa till jul :)


Dessa bokstäver får det bli fast i vitt :)

Så himla fin!
Den är ju amerikansk, men ändå, den är fin.
De har en hel "serie" i den här stilen med krukor och kakburkar och gud vet vad och det finns i två färger. Denna krämvita som ovanför och den mer rostiga bruna färgen som nedan.




Fin lykta. Jag har en jättefin i silver som jag fyndade i ullared så för mig blir det inget lyktköp i år men för er andra så var den till ett kanonpris, tror den kostade 149:- och det är inte fy skam!

Fina kuddar med lantlig känsla. Jag önskar bara att jag hade en kökssoffa!
(Hjälp! Det trodde jag aldrig att jag skulle säga, haha!)

Söta kökshanddukar, 9,90:-



Det här är inget jag ska köpa men den var ju så söt så jag tänkte att någon annan kanske ville ha den. Jag har ju ingen trapp jag kan sopa av, men som sagt, den var ju jättesöt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0