Första julklappstips

Har du barn eller känner du någon som älskar Disney? (ungefär som jag gör ^^) då ska jag tipsa er om att köpa biljetter till showen Disney on Ice - Adventures.

Detta är en fantastisk upplevelse och så himla häftigt! Du får precis det pengarna lovar och mycket mycket mer skulle jag vilja säga. Jag var på Disney on Ice i Globen när jag var tio år och det var bland det bästa jag hade sett. Jag skulle egentligen ha varit iväg i februari i år och sett showen då den gick i min hemstad men det krockade med en viktig tävling så det blev aldrig av.

I år däremot är det jag som kommer att vara först med att boka biljetter! :)

Skridskoåkarna är så himla skickliga! De gör och de mest oväntade sakerna du kan tänka dig, saker jag trodde att man inet ens fick göra på is, de slutar aldrig att chocka en. Mina syskon och min pojkvän åkte iväg och såg showen och då bjöds det tydligen på volter! På is! Tänk er vad galet skickliga de är då!

Läs om showen Disney on Ice - Adventures här nedanför
Och klickar ni på denna länk så kommer ni få se bilder från showen :)

Häng med Musse Pigg och hans vänner på ett äventyr för hela familjen i Disney On Ice Disneyland Adventures! Biljetter ute nu.

Disneyland Adventures!

Musse Pigg, Mimmi, Kalle Anka, Kajsa, Långben och Pluto besöker på egen hand den fantastiska nöjesparken Disneyland. Det blir en dag fylld med skratt, roliga upplevelser och oväntade äventyr.

Musse och hans vänner roar sig tillsammans med björnen Baloo, Stitch, Buzz Lightyear, Alice och Den galne hattmakaren. Men allt går inte som de fem vännerna tänkt sig. När den elaka fén hotar med att förstöra allt det roliga dyker Superhjältarna upp. Med sina magiska superkrafter räddar de Musse och hans vänner och den äventyrliga dagen slutar lyckligt.


Kommentarer
Postat av: Stockholmsjul

Disney på is verkar erkligen vara underbar! :)



På tal om jul i New York i ett tidigare inlägg du skrivet. Så hade vi faktiskt tänkt att fira jul i New York det här året. Det är en dröm för mig också att få se allt glitter och allt det vackra i New York som finns på julen!

Men så gav vi bort en resa tillsamans med mina kusiner till min farfar och då var det enda veckan all kunde åka tillsamans över nyår. Så vi får fira jul hemma för att sedan några dagar senare åka iväg. Det hade blivit för tajt och dyrt att åka till New York över jul och sen i väg direkt igen haha :)



Oj vad jag svamlar haha! längsta kommentaren någonsin? ;)

2010-09-24 @ 13:18:10
URL: http://stockholmsjul.blogg.se/
Postat av: En Tomtenissa

Åh jag älskade World on Ice/Disney on Ice när jag var liten. Gick varje år. Skridskoåkarna är verkligen jätteduktiga ^^

2010-09-25 @ 11:22:15
Postat av: JULBLOGGEN

sv: hahaha jaaa det blev ju passande :D

2010-09-25 @ 12:45:44
URL: http://julaftonsmorgon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0