Billiga jultips I

Något som är väldigt smart såhär inför julen är Tradera.
Vi vet ju alla hur dyrt det blir i juletider, helst vill man ha en massa nytt och det är mat hit och dit och det är bakning och julklappar, julmarknader, you name it. Allt drar iväg så tradera är verkligen jättesmart om man vill köpa t.ex julgranspynt, tyg/gardiner, julkort, allt möjligt!

Här nedan har jag två stämplar som man kan använda till julkort om man gör egna som jag alltid gör eller om man ska ha middag så kan man göra placeringskort med dem, stämpla först och sen namnet så att det blir

"God jul Emelie"
eller
"God jul & gott nytt år Alex"
 
Riktigt fint tycker jag. Fyndade dom för 25 kr/st (1 kr i bud och 24 i frakt, jättejättebilligt!)





(bilderna är från försäljningen på tradera)


Kommentarer
Postat av: Tomtenissans Julblogg

Jag har den högst upp...användes på förra årets julkort.

2010-09-16 @ 14:00:45
URL: http://tomtenissansjul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0