Ännu mer pyssel

Jag kan inte sluta! Jag vill bara pyssla, pyssla, pyssla :)

Idag gjorde jag en höstkrans/dekorationskrans. Denna är ju som sagt höstig (eftersom det är det enda som erbjuds just nu), men tänk mot julen! Då kan man ju åka i väg med all världens fart! Man kan ha granris på hela kransen, tjockare än det jag har nu. Så kan man tvinna rött sidenband runt den, knyta rosetter och sätta på, pudra på låtsassnö, sätta i stjärnor, hjärtan, snöflingor, kanelstänger, ja men vad som helst! Det är ju bara att låta fantasin flöda iväg :)

Tänk er att ha denna mitt på bordet under en middag, den blir som kronon på verket liksom. Fint, enkelt och elegant. Jag ska i alla fall ha middagar och låta denna stå i centrum :)

Det var enkelt att göra också och det tog inte så värst lång tid, drygt 30-40 minuter. Det är lätt bara man kommer igång och kommer in i ett flow :)






Kommentarer
Postat av: Tomtenissans Julblogg

Så fin!!

2010-09-20 @ 16:06:19
URL: http://tomtenissansjul.blogg.se/
Postat av: En Tomtenissa

Gud vad fin! En sån vill jag också göra :)

2010-09-22 @ 08:58:10
Postat av: Alexandra

Superfint!!

Är stommen köpt? i såfall vart?

2010-10-27 @ 13:07:49
Postat av: Emelie - Jul i tomteverkstan

sv till Alexandra: Tack så jättemycket! :) Ja, stommen har jag köpt på en loppis för 10 kr. Vet faktiskt inte vart det skulle kunna ha liknande.

2010-10-27 @ 16:38:37
URL: http://julitomteverkstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0