Ännu en traderavinst i julens tecken

Titta vad jag vann för roligt på tradera :)
Två stycken tryck att stryka på tyg. Jag har gjort mycket sånt själv förut, finns ju stryka-på papper att köpa i hobbyaffärer. Du gör bara i ordning precis vad du vill för tryck i datorn och sedan skriver du ut på stryka-på papper. OBS! Du måste vända bilden innan du skriver ut, så att den blir spegelvänd, annars lovar jag att resultatet inte blir om du tänkt dig.

Nu är det såhär att jag har planerat att göra en hissgardin till köket som det skulle stå GOD JUL på, men vår skrivare har lagt av, av någon konstig anledning. Den skriver fyra rader sen slutar den, konstigt, vi har testat att byta patron men det hjälpte inte.

I alla fall.
Jag hittade dessa på tradera och det var ju å billigt så jag köpte två stycken med Merry Christmas på, blir nog också riktigt fint :) Så det får bli en hissgardin och en kudde kanske. Sen ska jag låna skrivaren av en vän (om jag får) och trycka upp på tyg som man sätter över en glasburk så blr det jättefina ljuslyktor. Har sånna i köket nu som jag gjorde i våras men de är så somriga så jag borde plocka bort dem...

Hissgardinen kommer jag självklart visa hur man gör enkelt själv och resultatet när jag sätter igång med detta projekt! :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0