Julens outfit - jakten har börjat!

Jag älskar kläder och skor mer än någonting annat, i materiella ting vill säga. Kläder är bland det roligaste jag vet och det är nu hög tid att börja leta finkläder till både julafton och nyår :)

Jag vet inte vad jag ska ha på mig i år!
Men jag är lite sugen på en långklännig kanske, det är riktigt fint och man ser så elegant ut. Förra året hade jag en jättefin röd som gick av precis ovanför knäna, så jag kanske inte ska ha rött i år? Svart är ju klassiskt och fint, likaså spets. Man kanske skulle satsa på någonting med lite glitter? Älskar glitter, så fint! Nej, det tål att tänkas på, men jag måste vara ute i god tid! Jag känner mig själv, haha! :)

Här är lite förslag på vad jag tycker är fin att ha på julafton :)

De två första bilderna är från nelly.com och resten är från H&M.
Det var lite tomt på snygga klänningar och sånt nu men det trillar väl in om några veckor kan jag tro :) Så kommer mera!

One Shoulder Rouch Dress SEK 479, Honor Gold - NELLY.COM

Gloria Dress SEK 399, Dark Pink - NELLY.COM






Kommentarer
Postat av: Anonym

FIN bloggdesign :D

2010-10-23 @ 10:09:24
URL: http://vonthea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0