Liiiiite julshopping

Igår gick jag en sväng på stan igen, mest för att kolla om Boulevard hade fått in några julsaker men till min stora besvikelse så hade de så klart inte det, tråkigt. Däremot sprang jag in på panduro och där hade de fått in massa! Åh jag blev så glad och inspirerad och kände att jag inte kunde låta bli att köpa bara nåt litet som ska bidra till julkorten och tändsticksaskarna :)

Sen sprang jag in på H&M.
Jag har länge varit på jakt efter en senapsgul halsduk och den på monki är slutsåld sedan länge men jag hittade en på H&M, thank god! Nu lyser jag upp höstmörkret på bästa sätt, hihi!

Förresten, varför säger man senapsgul?
Jag tycker verkligen inte att "senapsgul" är senapsgul, senap är ju mer grön/brun/gul, faktiskt. Nej, vet ni vad "senapsgul" ser ut som? Lussebullegul!

Så från och med nu - inge mer senapsgul, lussebullegul är det nya som gäller! ^^



Ett prickigt ark i form av hjärtan och stickers med text God Jul, det var den sista så det var meningen att jag skulle ha den, hihi!



Min varma och goa lussebullefärgade halsduk :)


Kommentarer
Postat av: Elin - Julbloggen

Haha vilken mysig bloggdesign!!

2010-10-25 @ 14:12:34
URL: http://julaftonsmorgon.blogg.se/
Postat av: Lisa

SV: tack så jättemycket för tipsen! Det ska jag ta och skriva upp :) kommer förmodligen bo i tvn hela december, fick massor av filmtips nu, massor man missat! Fin design på bloggen!! Jättemysig bild alltså! =)

2010-10-25 @ 15:02:15
URL: http://lisasjul.blogg.se/
Postat av: Underbara Juletid

Lussebullsgul var ett bra ord!

2010-10-25 @ 16:48:42
URL: http://julen.gladers.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0