Kärlek vid första ögonkastet

Titta vilken fin!
Åh, jag älskar den verkligen, jag älskar allt som är röd- och vitprickigt ^^ Såg att de hade med den här i Drömhem & Trädgård jul så jag letade upp den på nätet och hittade den. Ni skulle sett mig igår när jag satt och bläddrade i tidningen och så dök denna upp. Jag hade nog världens största gap och världens längsta ååååååhhhhh.

Den här ska bli min! Det var kärlek vid första ögonkastet.
Ni får den för endast 69 kronor på Clas Ohlson, billigt!

Det är visserligen en ugnsform, men det har jag så många så jag har lite andra planer för denna under julen, men vad, ja det får ni se längre fram :)

Om det inte är så att ni kan gissa vad den ska användas till? :)



Kommentarer
Postat av: Tess

Den var ju jättefin - och billig! :)

Kul att du antog utmaningen, och roligt att läsa dina svar! :)

2010-10-28 @ 13:23:26
URL: http://julhostess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0